Som allerede nævnt, tabte jeg min OnePlus One, på gulvet og den tabte.
Skærmen var knust, og berøringsfladen ligeledes.
Fik oprettet reparation sag på den, gennem OnePlus, den 17. Marts. Telefonen blev afhæntet lige inden påskeferie. Og nu er den tilbage. Dvs. det er den ikke.
Jeg har ingen anelse hvor min telefon er. Men jeg har fået ny en.
Det tog lidt tid at få det hele behandlet, der det hele foregår per mail, og så var der påsken også. Men det var vel værd at vente.
hey Nihad, et spørgsmål, hvordan fandt du ud af hvordan du skulle sende den til rep og så videre, jeg har prøvet at kigge på deres side men kan ikke finde ud af det, min mikrofon er gået i stykker på min one+one derfor håber jeg du måske kunne hjælpe mig??? med venlig hilsen Dennis E Møller.
Gik ind på Support og søgte på de spørgsmål og svar emner de har der. Men fandt ingen svar der, og lavede et ticket… Du kan lave ticket på følgende link… https://oneplus.net/support/ticket/submit
Hey Nihad, ved godt det er et gammelt opslag, men hvor meget endte du med at betale samlet for reparationen?
Tak på forhånd 🙂